Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Time 2 Kill Clan 2008 - 2009
Many Warriors have past through the halls of this clan that has spawned a legion of great gamers .. a definate legend of SOF2 and sucesfully intergrating new games in as well . most of the old school clan members have moved on but pay visits now and again .. my time came as leader to move on in early 2008 I turned the clan over to Ice and Suicide .. it was needed or I would have had to just closed the doors then reopened at some time. in my leave they changed the name of the clan and the web site. and the server names. but atleast my three years of hard work wasn't in vien the keys were handed over and the leaders of the clan did what they thought was best . whom am I to judge anything else.. for me I have a new lease and thus I have recreated my world .. building it stronger faster better then the previos system .. my goal is to promote the best game play and to make a clan that enjoys themselfs allways .. torture the hackers and bring tallent out of the newer players. in the end only the chosen survive!! it is my intent in this new T2K to make it the best possible and let the members help build it .. I am a great creator but the work of one cannot be compaired to the work of a group ... I will lead and the members will forge and we will create somthing breathtaking

"There is no bonds for a group like us"

In retrospect T2K was what is the current SOA from mid 2005 to early 2008 lead by me ATB/Alucard

upon my return to SOF2 I was sad to see my clan name and servers had been named after a TV show .. as I have allways strived to be orginal but in the end found my clan to have been renmamed and it servers were just a cheap rip as of then. To be fair I had told the group to rename if they wanted to move on from me .. but ofcource seeing this I was infurated wich then caused a lack of critical comunication that would have probably restored T2K and I would have still been apart of what is now SOA..

Instead I just remade what I had built before causing alot of ill feelings toward the New T2K and a rift between SOA and T2K. that I would say goes on today.
[Image: atbsig.gif][Image: rk51zq.jpg]
Greatness consists in trying to be great. There is no other way
<(T2K)>Alucard Wrote:Muchos guerreros han pasado por las aulas de este clan que ha generado una legión de jugadores grandes .. una leyenda definitivamente de SOF2 y suseptividad e integracion de nuevos juegos adentro también. la mayoría de los miembros del clan de la vieja escuela han cambiado, pero pagan las visitas de vez en cuando .. mi tiempo llegó como líder a seguir adelante a principios de 2008 me volví hacia el clan de hielo y suicidio .. era necesario o que hubiera tenido que acaba de cerrar las puertas y luego reabierto en algún momento. en mi ausencia se cambió el nombre del clan y el sitio web. y los nombres de servidor. pero al menos mis tres años de duro trabajo no estaba en malas manos las llaves fueron entregadas y los líderes del clan hizieron lo que creía que era lo mejor. quién soy yo para juzgar cualquier otra cosa .. para mí tengo un nuevo contrato de arrendamiento y por lo tanto he recreado mi mundo .. construcción más fuerte más rápido mejor, entonces el sistema Previos .. mi objetivo es promover el juego mejor juego y hacer un clan que disfruta divertirse ellos mismos .. torturar a los hackers y llevar a cabo el talento de los jugadores más nuevos. al final, sólo los elegidos sobrevivir! es mi intención en este T2K nuevo para que sea la mejor posible y dejar que los miembros ayudan a construirlo .. Yo soy un creador genial, pero el trabajo de uno no pueden ser comparadas con el trabajo de un grupo ... Yo guiaré y los miembros forjar la voluntad y vamos a crear algo impresionante

"No hay perdidas para un grupo como nosotros"

En retrospectiva T2K era lo que es la corriente SOA desde mediados de 2005 hasta principios de 2008, dirigido por mí ATB/Alucard

a mi regreso a SOF2 estaba triste de ver mi nombre de clan y servidores habían recibido el nombre de un programa de televisión .. como siempre luchando por ser original, pero al final encontré mi clan habia sido renombrado y lo servidores eran más que un barato extraer a partir de entonces. Para ser justos, había dicho al grupo para cambiar el nombre si querían pasar de mí .. pero por supuesto viendo esto me enfureci, cual hace entonces que la falta de comunicación fundamental que probablemente habría restaurado T2K y me hubiera aún sido parte de lo que hoy es SOA .

En lugar de eso sólo rehice lo que había construido antes de causar un montón de malos sentimientos hacia el T2K nuevo y una grieta entre SOA y T2K. Yo diría que continúa hoy.
[Image: 14paja.png]
[Image: file.php?id=1762]
:mrgreen: buena :mrgreen:
[Image: etilxw.png]
good words ATB this is try of a great leader no leaving that cause destroy into a nice clan how is time 2kill forever life.
*General de Brigada°Brigadier General*
[Image: 28rzgic.png]

Yeah good Smile Big Grin Big Grin Big Grin Smile Smile Smile
Yeah bro
great history
[Image: 2h3myq1.jpg]
Gran Historia
Sigue las reglas y llegaras lejos
[Image: zsmwc1.png]
[Image: 2gv8tpt.png]
good Historia ATB Big Grin Smile Wink
[Image: 2uqzke8.png]